وب سایت رسمی شرکت درنیکا ویژن آریا

معرفی محصولات شرکتJust Normlischt آلمان

شرکت Just Normlicht پیشرو در ارائه راه حل مناسب جهت کنترل کیفیت شرایط نوری مطابق با استاندارد های بین المللی با بیش از 40 سال فعالیت از پیشروان صنعت تولید کابین های مقایسه و میزهای مجهز به سیستم نوری می باشد. طراحی منحصر به فرد و متنوع هریک از این کابین ها با بهره گیری از تکنولوژی لامپ های LED مطابق با استاندارد های روز دنیا با منجر به افزایش کیفیت، واقعی بودن نتایج ، تطبیق پذیری و عمر بیشتر لامپ امکان استفاده در طیف وسیعی از صنایع اعم از رنگ و پوشش ، بسته بندی، سرامیک، پلاستیک، منسوجات و … را در بر می گیرد.

برخی از عمده تجهیزات تولیدی این کمپانی عبارتند از: کابین مقایسه نور رومیزی : با امکان انتخاب سه ، چهار و پنج منبع نوری مختلف در سه مدل Basic , Advance , Professional
کابین مقایسه نور سه قسمتی : طراحی خاص این کابین امکان مقایسه هم زمان سه نمونه همسان در شرایط نوری متفاوت را میسر می نماید.

کابین کنترل نور مرکزی: این کابین مجهز به دو یا سه منبع نوری استاندارد فضای بزرگتری را در اختیارکارشناس قرار میدهد. وجود پرده ها و دیواره های خاکستری اطراف مانع از ورود هرگونه نور اضافی به داخل کابین شده و امکان مقایسه در فضایی یکسان با نتایجی حقیقی تری را به اپراتور می دهد.