وب سایت رسمی شرکت درنیکا ویژن آریا

معرفی محصولات شرکت CHN Spec چین

کمپانی CHNSpec چین یکی از بزرگترین کمپانیهای دنیا در زمینه تولید دستگاههای اندازه گیری فام ، براقیت و کدورت سنج در انواع صنایع نظیر صنایع غذایی ، رنگسازی و خودروسازی ، لاستیک و پلاستیک ، کاشی و سرامیک و صنایع بسته بندی می باشد. عمده محصولات این شرکت عبارتند از:
براقیت سنج:
این کمپانی مطابق با متنوع روشهای آزمون مورد کاربرد در صنایع مختلف دستگاههای براقیت سنج تولیدی خود را در دو قالب کلی تک زاویه و سه زاویه به بازار عرضه نموده و این دستگاهها در صنایع مختلفی چون رنگ و خودرو ، کاشی و سرامیک ، تولید کاغذ و بسته بندی ، لاستیک و پلاستیک و… مورد استفاده قرار می گیرند.

اسپکتروفتومترهاي روميزي: مدلهای رومیزی کاربرد مناسبی برای نمونه های مایع ، پودری ، گرانول و نمونه های شفاف و فلورسنت در صنایع مختلف از جمله صنایع مواد غذایی ، دارویی ، آرایشی بهداشتی و … دارد. طراحی این دستگاهها در دو بخش کاملا مجزا ، امکان اندازه گیری نمونه های کدر و نمونه های شفاف را برای اپراتور دستگاه میسر می نماید. در قسمت پیشانی دستگاه مخصوص اندازه گیری فام نمونه های کدر (Opaque) و قسمت میانی دستگاه جهت اندازه گیری نمونه های شفاف (Transparent) مورد استفاده قرار می گیرد.
اسپکتروفتومترهاي پرتابل:
اسپکتروفتومتر های تک زاویه : جهت اندازه گيري فام رنگهای سالید
اسپکتروفتومتر پرتابل سه زاويه: جهت اندازه گیری فام رنگهای عمدتا سالید و متالیک در صنایع رنگ ، خوردو ، پلاستیک و مستربچ
Haze Meter (میزان ماتی سطح): یا دستگاه های کدورت سنج جهت تعیین میزان کدورت ، ماتی ، Clarity و عبوردهی نور از محصولات تولیدی قابل استفاده در صنایع مختلف از جمله تولید گرانل و مستربچ در مجتمع های پتروشیمی و کارخانجات تولید فیلم های شفاف پلیمری