وب سایت رسمی شرکت درنیکا ویژن آریا

معرفی محصولات شرکت DJH Designs کانادا

این کمپانی کانادایی بیشتر شهرت خود را مدیون ساخت و ارائه انواع سیستمهای پیشرفته و بسیار دقیق مورد کاربرد در صنایع کویل می باشد. و بصورت کلی محصولاتی که در این خصوص عرضه می نماید عبارتند از:

ضخامت سنج مخرب: سیستمی بسیار دقیق و قابل اطمینان اندازه گیری میزان ضخامت لایه های مختلف رنگ اعمال شده بر روی یکدیگر بصورت مخرب. اساس کار بر مبنای ایجاد حفره ای دایره ای شکل بر روی سطح رنگ آمیزی شده می باشد.

این کار توسط دستگاه دریل تمام اتوماتیک ابداعی توسط این شرکت انجام می پذیرد و سرعت چرخش مته های دستگاه بر اساس نوع سطح زیرین و نیز میزان عمق فرو رفتن مته در داخل سطح رنگ آمیزی شده قابل تغییر و تنظیم می باشد. نمونه مورد نظر پس از انجام فرایند مذکور توسط یک میکروسکوپ الکترونیکی تصویر برداری سطحی شده و تصویر دریافتی توسط نرم افزار همراه با سیستم مورد پردازش قرار می گیرد. خروجی حاصل از این سیستم ، اندازه گیری ضخامت لایه های متفاوت رنگ بر روی یکدیگر درراستای شعاع دایره بوده و حالت اندازه گیری دستی تعداد اندازه گیری ها در چهار و یا هشت نقطه در راستای شعاع دایره قابل دسترسی خواهند بود. تعداد لایه ها در این حالت قابل انتخاب و نامحدود می باشند.
اندازه گیری خودکار نیز برای آخرین ورژن این دستگاه در نظر گرفته شده است بطوریکه با هر بار تعریف کلی از رنگ و حدکثر تا دو لایه ، دستگاه بصورت کاملا اتوماتیک قادر به تشخیص و اندازه گیری لایه های مربوطه تا حداکثر 360 نقطه در راستای شعاع بر روی دایره خواهد بود.
دستگاه تعیین مقاومت در برابر سایش حلال (MEK Rub Tester) : دستگاهی آزمایشگاهی با قابلیت شمارش تعداد دفعات مقاومت فیلم خشک رنگ در برابر سایش حلالهای قوی نظیر MEK و استن. این دستگاه دارای سیستم پمپاژ یکنواخت و اتوماتیک حلال بروی سطح رنگ مورد آزمون می باشد که خود صحت و یکنواختی نتایج را بدنبال خواهد داشت.